busenur34 benim kızımda 34+2 de doğdu 🥰emzirmeye çağırdıysa eğer hemşire mesela pazartesi çağırdıysa cumaya çıkartıyolar bizim bir hafta yattı diğer haftanın başında aradılar emzirmeye gittim hiç unutmuyorum kızıma dokunduğum anı 😍Neyse😅 o haftanın son gününde çıkardılar cuma yada cumartesi çıkarıyorlar seni emiyorsa kavuşuyosun kızına❤️