Yagmur98 Kizlar 52 gunluk bebegim var bugun reflu şüphesiyle doktora goturdum gastreontoloji bölümüne yönlendirdi yarin gitcez onada kilosu az dedi bebegim 3310 gr dogdu suan 4270 gr boyuda 51 cm dogdu suan 54 cm sizce az mi gunde 1 defada olsa mama vermelimiyim bebegim emdikten sonra kusuyor cok uzuluyorum doymuyor diye 🙁
Deletedmom115 Yagmur98 52 günde kilo alımı normal bence mamaya gerek yok doktorunuz bu konu da ne dedi?
canevlat Yagmur98 bence normal.Benimkide küvezde kaldı ve reflüsü vardı.Şu an 4 aylık olduk kusmasını engellemek için ebe yastık kullan dedi.Bebekler için eğimli reflü yastığı var.Artık geçti şükür.
Melikeakiner Yagmur98 Kusmaya iyigelen mamalar var. Bir doktora götürün reflüyse aptamil ar var iyi geliyor. Birde anne sütünü kusmaması içinde bebelac thıckener var, anne sütü ile veriliyor, kusmayı kesiyor.
MayneymisAltintop Doktorumuz günde 1 kere mama kilo aldırmaz demişti. Günlük kaç gr aldığını hesaplayın. 20 gram ve üstüyse nırmaldir