Alya-Sena 1900 e aldığım beşiği de gidip 400 500 e satamam o beşiği 2.elini satış platformlarında 1400 den aşağı koyan 1500 e koydum mesela 1400 e veririm 50 100 daha indiririm yani sorun değil benim için 200 300 e satacağıma gider ihtiyacı olana veririm ama çevremde ihtiyacı olan da yok aldığım şeyleri mesela doona bebem arabası fiyatı 14 bin en fazla 12 ye düşürüp 2.el veriyorlar yani zaten ben 500 dusurmusum Bi 100 daha düşürür 600 lira aşağı veririm bakabilirsiniz bir kaç platforma her yeri sökük gidip 1 buçuğa koymuş burda da vardı hatta biri de bunu insan satmaya utanır dediler ama benim elindekilerin tek nokta yok