Bcum03 Merhaba annişler. Grip, nezle olduğumuzda ilaç almıyoruz onu biliyoruz fakat bebek uyuduğunda ilaç alsakmıydi diye tereddüt e düştüm en fazla 3 saat etkili sonra gidiyor değil mi. Emin olmak istiyorum 😳😑