Damlaymz Merhabalar, yerleşme kanaması iki gebeliğimde de yaşamadım. Nasıl birşey oluyor? Normalde 3 aylık iğne ile korunuyorum da iğneye güvenmiyorum. Bu iğneyi kullanıp gebe kalan oldu mu? Geçen adetim göre şuan hamile isem 5 haftalık falanım. İdrar testi yapsam çıkar mı
Deletedmom143 Damlaymz ben o yerleşme kanamasıyla hamile olduğumu anladım kahverengimsi leke gördüm öyle test yaptım
Deletedmom143 Damlaymz Erken gebelik testi var 20 tl gibi bir şey ondan alıp yapmıştım 5 haftalık gebeydim çıkmıştı yani
Deletedmom115 Damlaymz Hamile kalınca adet görmediğimiz için bu tür kahve ve kırmızı lekelenme hamileliğin ilk haftası eğer bir risk yoksa yerleşme kanamasına işarettir.
Merve201119 Damlaymz ben üç haftalık hamileyken idrar testinde çıkmıştı canım doktora gittiğimde daha kese bile görünmüyordu kan testi yaptılar orda anlaşıldı
Merveakyildiz İğneden sonra adet düzensizliği oluyor eğer yaptırdıysan adeti olmayan çok kadın var yerleşme kanaması 2 -3 kahverengimsi bi şekilde oluyor ve çamaşırın kirlenecek kadar oluyor yine test yap mutlaka için rahat etsin
Damlaymz Merveakyildiz Ah keşke adet olmasaydım. Bir kanama geldi yaklaşık 4-5 gün evvel ilk kırmızı geldi sonra kahverengi lekelenme ler oldu 2 gün ve bitti
MayneymisAltintop Damlaymz 5 haftalık gebelikte normal testte de çıkar canım. Yerleşme kanaması ben yaşamıştım. Peçeteye kahverengi akıntı geliyor birkaç gün. Adet olacak gibi oluyorsun olmuyorsun. Genelde adet dönemine yada birkaç gün sonrasına denk geliyor
Oglunasikbiranne08 Damlaymz yerleşme kanaması adet kanından çok farklıdır. Hamileliğimde yaşamıştım. Hafif pembe renkti. Ve sadece 1 kere leke şeklinde gelmişti bi daha da gelmemişti cnm.
Berfe Damlaymz ben erken gebelik testi yaptım 4 haftalıkken öğrendim 1 hafta sonra da kanda bakıldı 5 haftalık olmuştuk erken gebelik testi al varsa çıkar
Damlaymz Ya bu yerleşme kanaması herkeste farklı geliyor sanırım. Bir hanımda pembe bir hanımda kahve gelmiş. Bende pembe-kırmızı ilk kan sonrakiler kahveli leke. Peki, bu korunma iğneleriyle hamile kalma ihtimali yüksek dimi😣