Mahirarda4722 merhaba, doktorunuz veya hemşireniz persentili hakkında düşük veya yüksek vs başlayın demediyse bence çok erken. Kızım 4 aylıkken 6.5 kilo 65 cm di doktorumuz gelişimi gayet iyi kilo alımı yeterli, 6 ay dolunca başlayın dedi. Bende bekliyorum