Bebeğim 4 ay 11 günlük. Sürekli parmağını emiyor uyuttum tekrar uyanıp emiyor. Parmak ağzından çıktığı gibi sıçrıyor. Sırf o yüzden uyuyamıyor artık bu sesten bıktım sinirlerimi bozuyor iki saattir parmağını emiyor ya. Yapmamam lazım ama arada ağzından alıyorum uyanıyor. Az önce sinirle aldım artık psikolojim bozuldu.