Arazynp 9 ay 1 haftalık bebeğim var sadece 4 ay emdi ondan sonra aptamile başladık ama çok bı kilo aldırmadi bize Aptamil genellikle şeker oranı en yüksek ve en hızlı kilo aldıran mama diye geçiyor ama bizde hiç bir etkisi olmadı Bebelac ve hipp denedik onlari da içmedi şimdi ek gıdayı sabah akşam güzel yiyor ama öğlen pek bişey yemek istemiyor bende öğlen mama veriyorum