Kızlar 20 günlük bebeğim var kaynanam şekerli su yapıp emziğini batırıp ağzına veriyor sürekli ilk yaptığında azıcık şeker attım dedi bende pek önemsemedim ama bugün yine yapmış suyun tadına baktım bal gibi hemen şekerli suyu boşaltıp normal su doldurdum bardağa vermesini istemiyorum nasıl söyliyim 😕