Yamacefeninannesi Duygudikicidkc daha çalmadık ama iki defa klimayı açtım gece evin içini bı kırsın diye ama yakındır açılışı yapariz
Asyece Bugün açtım banyo yaptırdım evlerin içi soğuk malesef ve benim kızım asla uyurken üzerini örtmüyor
Sibel83 Biz 1 haftadır yakıyoruz Evim göztepe susuz dede de Büyük ve 3 cephesi açık Yatakodası 21 derece oluyor Açılışı yaptk