Kızlar sadece kahvaltı ediyor onun harici içtiği tek tarhana çorbası diğer türlü asla ek gıda kabul etmiyor ne yapicagimi şaşırdım artık çıldırmak üzereyim herşeyi deniyorum ama nafile bu arada 13 aylık az önce çorba içirmek istedim ağladı asla susmadı ve yemedi sakinlestirip aldım kucağıma yine dendim yine yemedi yine sakinlestirip mama verdim onu içti açtı ama yemedi ne yapicam ben ya 😔