İyi akşamlar arkadaşlar. 8 aylık bebeğim var. 2 haftadır uykusu karman çorman oldu. Her uykusundan 2 saatten önce kalkmayan bebeğim 10 dakikada uyanıyor. Geceleri 4-5 saat emmeden duruyordu. 2-3 haftadır saat başı kalkıyor uykuya dalması 1 saati buluyor. Bu gece 1,5 saat salladım beşikte. Yavaşlayınca hemen uyanıyor napıcam bilemedim. Artık son çare eşimle battaniyede salladık da uyuyabildi. Sabahta 7de ayakta zaten. Uykusuzluktan perişanım. Gündüz uyusa gündüz biraz kestiririm. Ama yok gündüzde 10 dk uyuyup uyanıyor. 4 yaşında bi çocuğum daha var. Onuda okula getirip götürüyorum eve çocuklara yetişicem diye günlerdir helak oldum. Neden böyle oldu sizce diş çıkarmıyor şuanda. Diş geldi aklıma önce.