Ebrushkaa Merhaba hanimlar ben Bursa yıldırım dorukta doğum yaptım bir tane çocuk dr yonlendirdiler kontrol için memnun kalmadım.oncelik Yıldırım dorukta gidip memnun kaldığınız çocuk dr var ise ismini ve başka dr tavsiyelerinizi ogrenebilirmiyim
meg2022 Ebrushkaa Pembemavi hastanesi dr.Aygün Küçükerdoğan işinin ehli deneyimli ve gerçekten muhteşem bu doktor. Aşırı memnunuz
Aysun16 Bende Yıldırım ve Çekirge doruk olmak üzere bir çok doktor denedim Çekirge dorukta Fatih Gök iyi bir doktor ama ne aradığımı Hayat hastahanesi Erol Comart beyde buldum çok ilgili ve bilgili bir doktor