Benim kızım grip oldu bende nasıl bisey yapabilirim diye bakarken bu tarife denk geldim, denedim dünden beri severek içiyor çok şükür.
sizinle de paylaşmak istedim 😇

Unlu sebze Çorbası 🥕🧅🧄
- Yarım kabak
- Yarım havuç
- Yarım soğan
- 1 diş sarımsak
- 1 yemek k. Tam buğday unu
- Su (tavuk/ et suyu da olabilir)
Zeytin yağı unu güzelce kavuralım. Üzerine doğradığımız sebzeleri ekleyip biraz karıştıralım. Göz kararı su ekleyelim pişme durumuna göre su ekleyebilirsiniz.
Ben kemik suyu da ilave ettim 🤗
Kaç gündür uğraşıyorum hastalıkla. Şifa olsun yavrulara, belki bir bebeğe faydam dokunur 🥺
Sizin de bildiğiniz bir tarif varsa alırız bi tarif 😋