Günlerdir mahvoldum kızım sürekli ağlıyor durmuyor daha dün aylık kontrolüne götürmüştük bugün tekrar götürdüm çünkü gece mahvoldu ağlamaktan doktor bir şeyi yok kolik bebek öyle büyücek diyor ama yavrum sanki canı yanarcasına ağlıyor üzüntüden elim ayağım tutmaz oldu ne yapacağımızı şaşırdık aynı durumu yaşayan var mı kızlar bana bir akıl verin nasıl sakinleşecek bu kız? örneğin bugün doktora giderken apartmandan çıkana kadar ağlıyordu dışarı çıkınca uyudu arabada uyudu eve gelene kadar uyudu ama eve gelince yine uyanıp başladı ağlamaya.. çok sakindi hiç böyle değildi 1.ayına yaklaşınca birden bire başladı böyle..