Moana kızımda ne biberon ne kaşık ne bardak içmedi hiç birleşenimde suyu. Su olduğunu anlıyordu 8 aylık oldu doktora götürdüm anne sütünden veya mamadan karşılar yarısı sıvı zaten isterse içer dedi. Şimdi bardakta pekmezli su yapıyorum bebek çayı. Renginden dolayı içiyor