Hasret67 suyu ağzınıza çok aldığınızda lık lık okur yutamayız ya bebeğimden de öyle ses geliyordu. Bir de emmek istiyor aç yani memeyi veriyorum 3 dk emip çığlık çığlık ağlamaya başlıyordu sonra vermeye çalıştığımda memeyi görür görmez ağlıyordu. 2-3 saat sonra tekrar denediğimde alıyordu 3 dk sonra yine aynı şey oluyordu. Bende doktoruma yazdım hemen süt intörelansı olabilir belki diyip muayeneye çağırdı. Doktorumun emzirme hemşiresi var. Şikayetleri anlatınca ya tazyikli süt ya da süt ve süt ürünlerine karşı intörelansı olabilir dedi. Hemşireye baktırdı, hemşire Eliyle göğsümü sıktı her iki göğsümden de fışkırarak süt çıktı. Sonra hemşire belki on dk boyunca göğsümden eliyle sağım yaptı sonra bebeğimi verdi emzirmem için günlerdir emmeyen memeyi görünce ağlayan bebeğim yarım saat hiç bırakmadan emdi. Ağladım hatta ben orda 😬