Arkadaşlar 4 ay 3 haftalık bebeğim var . Ekim ayı adet olmadım iki kere test yaptım çıkmadı yani negatif çıktı. Bebeğimi emziriyorum iki gündür emerken ıkınarak kaka yapıyor . Normalde böyle olmazdı ve iki gündür bebeğim huysuz bugün daha huysuz . Hamileler çocuk emzirdiği zaman çocuğa anne sütü yaramazmış hamilelik testi yapıyorum çıkmıyor
Bu durumu yaşayan var mı ? Varsa ne oldu yarın doktora gidiyorum ama ALLAH günah yazmasın şimdi istemiyorum ikinci çocuğu hazır değilim .