sihirbakani Kulaktan atesölçer hediye gelmişti Almanya’dan ama doğru ölcmediğini düşünüyorum.en iyi doğru ölçen kullandığınız önerebileceğiniz birşey var mı? 2.ay aşısı yaklaşıyor lazım olur almak istiyorum.