Urasss13 Kızlar sütüm yeterli gelmiyor oğlum doymuyor mama takviyesi yapıyorum hiç istememe rağmen. Ne yapsam sütüm artar şuan 20 günlüğüz sütüm damla damla geliyor mesela Manuel pompayla yarım saat uğraşıyorum 30 cc geliyor. Ne yapmam lazım artması için
ebz09 Urasss13 sagimla bebegin emdiği sut bir olmaz. Sağımda daha az sut çıkar Cisli bez sayısına göre ve kilosuna gore anlarsiniz
Hil38 Urasss13 günde 2-3 lt su içiyorum ve her akşam yatmadan önce 5-6 tane hurma yiyip üstüne bolca su içip yatıyorum. Birinin önerisiyle denedim hurmayı ve faydasını gördüm.
miraculous_22 Urasss13 bol sıvı ve yeşillik tüketmeye çalış canım bulgur da süt yapıyor dıye duymuştum ama mutlaka kimyon kat gaz yapabilir birde komposto tüketebilirsin ben ilk doğum yaptığım zamanlar bol bol içmiştim ben bu şekilde arttırdım sütümü çok şükür daha henüz mamaya ihtiyaç duymadık
Urasss13 Ikizannesi06 sıvı tüketiyorum ama uyku yok yani sürekli ayaktayız günde toplasan 3 saat belki anca uyuyorum
Hilal28 Uyku ,stressiz ortam Günde en az 3-4 lt su İncir ,yulaf,hurma,tahin helvası ben de artırdı Bir de bestlak diye süt artırıcı damla var onu kullanabilirsiniz
Boraninannesii Hilal28 bestlak kullanan varsa bana yardımcı olabilir mi? Nasıl kullanıyorsunuz? Birşeyin içine mi karıştırıyorsunuz yoksa direk mi tüketiyorsunuz?
Urasss13 Hilal28 ya uyku yok ki bebekten fırsat olmuyor maalesef. Hurma, tahin falan tüketiyorum ama yok artmıyor. Bu bestlak işe yarıyor mu
asyanin_annesi35 Boraninannesii ben kullanıyorum canım bestlak bı bardak suya 20 damla sabah akşam ama
Boraninannesii asyanin_annesi35 tadı nasıl peki? Pek böyle şeyler içebilen biri değilim ama sütümü arttırmam lazım mama kullanmak istemiyorum. Birde şu dışında birşeye karıştırabiliyormuyuz?
Urasss13 ebz09 anlayamıyorum çünkü doymuyor gibi olduğu için mamada veriyorum o yüzden kilo alması normal işte nasıl anlayacağım
Urasss13 miraculous_22 Ya ben aç kalmasın diye mama veriyorum mecburen her şeyi yapıyorum ama artmadı süt maalesef
Boraninannesii asyanin_annesi35 çok teşekkür ederim inşallah banada iyi gelir bebeğime feda olsun ama mamalar çok pahalı 🙈
ebz09 Urasss13 kilo alımı normalse doyuyordur bebek. Neden mama veriyorsunuz? Yani bebek emerken sut kanallarini daha çok uyarır ve daha çok sut emer. Ne kadar çok emzirme okadar sut. Boza,leblebi,dut kurusu,incir ve incirle dutun ozellikle komposto hali çok sut arttırır.
ebz09 Urasss13 neden doymuyor gibi geliyor diyede soracağım da muhtemelen surekli arandigi için ya da elini ağzına götürdüğü için oyle düşünüyorsunuz Ac olduğu için değil etrafı keşfetmek için yapıyor Ben iki cocugumdada emzirdikten sonra hala daha arandiklarinicok gordum yani Hem daha 20 günlük o minicik midesi var siz onu emzirirken mutlaka sut kanalları uyariliyor ve sutunuz iniyordur Emzirmeden önce de sırt masajı yaptırın kendinize Internette var sut inmesi için masaj diye bakın bi isterseniz