Kızlar bebeğime ek gıdayı kestim vücudu rahatlamıştı ama ne versem vücudu şişiyor bulgurlama deniliyormuş okutuluyormuş haberiniz var mı bu konudan hatta salatalık vücuda iyi geliyor dediler süreyim mi cildi de ince korkuyorum bişey olmasından yardım edin nolur