Bugun kendi gözlerimle gördüm ağlamasına içim gitti resmen.Şans eseri denk geldim bende pazardan geçerken stantlarını gördüm kendisi de oradaydı aglıyordu yavrum canı yanıyordu demek ki bu saat oldu hala gitmiyor o sesi kulaklarımdan.😪
Sesine kulak verelim arkadaşlar elimizden gelen desteği yapalım göz ardı etmeyelim lütfen gören herkes sosyal medyasında paylaşsın 11.5 aylık ve daha yeni başlamışlar.Ne kadar çok insanın görmesini saglarsak o kadar çabuk toplanır bu para lütfen yardımcı lütfen..
