Mrb anneler kızın 22 aylık 2 yaş sendromunu dolu dizgin yaşıyoruz ve kesinlikle yemek yediremiyorum sadece sabah süt ve yarım yumurta onun dışında gün içinde hiç bişey yemiyo kendi yesin diye önüne koyuyorum zorlamamaya çalışıyorum ama bi noktadan sonra dayanamıyorum ağzını bile açmıyo bu durum geçicimidir ne kadar daha devam eder giderek zayıflamaya başladı artık çok üzülüyorum