Gamzosgamzos
Kızım prematüre doğdu ve kasık fıtığı ameliyatı olması gerekiyordu, devlette (hacettepe üniversitesi) özel hocaya muayene olduk ameliyat günü geldi bebeğin (1.5 aylık) 6 saat aç kalmasını söylediler sabah erkenden hastaneye gittik 6 7 8 9 derken bebeğim 10 saat aç kaldı ağlamaktan ve açıktan gözleri kaymaya başladı ve halen ameliyata almadılar🤦🏼♀️ en son sizin de hastanenizin de diyerek çıkıp özelde yaptırdık. İlk ve son oldu çok çok elzem durum olmadıkça bende tercih edeceğimi sanmıyorum