ElifMinel Kızlar bebeğim 22 günlük yüzünde sivilce gibi şeyler çıktı ve iki günde çoğaldı bu sebebi ne olabilir bunun https://resimyukle.io/r/yJ9PJ0KGNA
hilalhanim ElifMinel Sütün yağlı olduğu için oluyor bu, bir kaç aya gidiyor. Sütün yağlı olması iyi bir şey. 🌸
Denezmeh ElifMinel ben isilige benzettim cok terlemis olabilir mi belki yuzunun o kismi emririrken kolunuza geliyordur ya da yastiga gelmistir terlemistir eger isilik ise hergun dus aldirirsaniz bikac gune gecer
Ayskem ElifMinel merhaba bunlar bildiğim kadarıyla normal emzirmeye bağlı olarak ortaya çıkıyor bi zaman sonra da geçiyor endişelenmeyin maşallah çok tatlı bebeğiniz ♥️
ElifMinel Denezmeh evet bazen emzrirken yüzüne süt geliyor uyuyana kadar yüzünde kalıyor ondanda olabilecegini düşündüm yada yedigim birşey yaramadi saniyorum
ElifMinel Ayskem cok teşekkür ederim allah razi olsun inşallah geçer ben yedigim birşey yaramadi sanmıştım teşekkürler 💋
ihtmozz ElifMinel maşallah bebeğinize. Çok normal o kızarıklıklar. Benim oğlumda da vardı. Zamanla geçti. Eşinizin sakalı varsa traşlı öpsün. Bir süre parfüm kullanmayın.
ElifMinel ihtmozz cok teşekkür ederim ♥️ babamız yanımızda yok gorevimiz gereği 😌 parfüm özellikle kullanmiyorum acaba farklı birsey yedimde alerji mi oldu diye cok korkmustum
minikoglummmmm ElifMinel sütden bişey olmaz canım yüzüne gelse ben çok sıcak tutugum için oluyordu bizde
ozgennk Bebeğimde irinli sivilcegibi olmuştu anne sütü alerjisi demişti doktorum yediklerine dikkat et paketli gıdalar kızartma türü şeyler tüketme geçer zaten kendiliğinden dedi geçer merak etmeyin bebeklerde oluyor geneldee ☺️
ElifMinel Birannisbirbebis ya bende nerde bana lazim olucak diye saf gul suyunu anneme vermiştim 😂 bilsem vermezdim
Birannisbirbebis ElifMinel mümkünse alın bir tane isiliğe pişiğe her şeye benim oğluma çok iyi geliyor pişik için bile sürüyorum geçiyor hem organik çok yararını gördüm ben ☺️
Ummahan250820 ElifMinel benim kızımdada olmustu doktor yediklerine diklat et bi süre kuruyemiş yeöe demişti geçti bi kaç güne
Mavismom1 ElifMinel isilik bu benim bebegimin de boynunda çıkmıştı terledigi için. Sudokrem sürdüm bi seferde geçti.
brolarim ElifMinel iki oğlumdada vardı biri böyle doğdu hatta sonradan geçti ☺️☺️ Kendi sütünü sürdiyorlardı ben yapmadım nasıl olsa geçiyor demişti doktor ☺️☺️