gizemilayda merhaba hanımlar ıkıncı dogum yapacam buda sezeryan olacak ılkınde sancım yoktu bunda bel agrısı karın agrısı kusma var sızlerınde normal dogum olacakmıs gıbı belırtıler olup sezeryanda sorun yasadınızmı nasıl ılerledı