Valla o kadar görüyoruz başıma gelmez dedik ama olan oldu bu bugun telefona gelen bir msj icralik başlatılacağı yazıyordu numarayı aradi eşim ben başta arama dolandırıcıdır benim ne işim olur icra ile dedim alışveriş yaptığımız mağza var elden taksitli ama kaç senedir alışveriş yapıp o de eme yapıyoruz hiç sorun yaşamadık icra gelir sana sorarım gibi konustu bende numarayı aradım tekstil magzasindan ürün almışsınız ama iadesini yapmamissiniz icra baslatilcak defactodan sipariş vermiştim iki ay önce almamıştım geri git mi işti heralde o dedim eşim parayı yatırdı bende DeFacto yu aradım böyle birşey yok dedi anlattı neyse sonra bu msj gelen yeri aradım konuşmama izin vermeden kapattı telefonu ödediğimiz para 155 TL internetten bu numaraya baktım bisuru şikayet başta bakmak niye aklıma gelmedi sanki 2 geçerken msj geldi aradığımda 3 bucuga kadar yatırılması gerk dedi bizde bunu salak gibi yedik bı bardak su içeriz artık Ciner e nasıl şikayet edebilirim