Arkadaşlar karnabahar yemeği yapcam ama nasıl yapacağımı bilmiyorum öncelikle kızartma bölümüne aldım sonra üzerine sos gezdirip pişircem böyle mi yapmam gerekiyor şuan makinede karnabahar o kadar video izledim bulamadım sulu yemek yapanı yardımcı olun lütfen