Elly yemeğe sabahtan başlamamın sebebi 3 dk da bir mızmızlanması ve yanına gidip oyunlar yapmak, kucağa almak, ilgilenmek o sıra aa emzireyim deyip içeriye gitmek memede uyuması ay aman uyanmasın diye bırakamamak sonra işler bekliyor diye bırakmak 30 dk içinde uyanması diye gidiyor. Maalesef atak haftamız bitmedi uykularımız karmakarışık. Gündüz 30 dk 45 dk belki uyuyor. Gece bir gece bir geceyi tutmuyor. Uykusu gelmiş olmalı diye düşündüğümde uyumaması ama uykudan uyandıktan 10 dk sonra uyumaz diye düşündüğümde kucağımda gözlerinin kapanması gibi durumlar yaşıyoruz. Evi de kucağımda toparlıyorum robot süpürgemden Allah razı olsun heryeri süpürüyor biz oynarken, sonra ben fırsat buldukça yer siliyorum. Öbür gün banyoyu temizliyorum. Bazen öğlen yemeği yiyemiyorum. Bla bla bla böyle gidiyor işte.