Benim de 23 aylık ben de bıraktırmak istiyorum artık ama sizin gibi üzülüyorum da bir taraftan. Görünce seviniyor falan o mutluluğu elinden alıyormuş gibi hissediyorum. Sadece uykuya geçişlerde ve gece veriyorum yine yemek yemiyor ona da üzülüyorum. Bu yaştan sonra yemek yemesi lazım diye düşünüyorum ondan artık bıraktıracağım en kısa sürede.