Kızlar siz 7 aylık bebeklerinizin porsiyonlarını nasıl ayarlıyorsunuz ? Çok mu yediriyorum acaba, sabah 10 da mama içiyor öğlen kahvaltı öğünü ek gıda olarak, ondan 3 saat sonra ara öğün mesela yarım kase meyveli yoğurt yiyor yani çocuk çok mu ay 😀 akşam çorba yarım kase, yatarken mama içiyor. Ha bir de aralarda beni emiyor . Nasıl sizce ?