Busra0101oo Kızlar rotavirüs yaptirmadm 4 aylik bebegime sizce menenjit asısını yaptrmalimiyim yaptran yaptrmayan bizle ayni ayda olanlar yardminiza ihtiyacim var
Mlkhrn Busra0101oo menenjit bir yaştan sonra yaptıran da var ama bebeğin 1 yaşına kadar menejit geçirme ihtimalini de göz önünde bulundurmak lazım. Maddi gücünüz var ise yaptırmanızı öneririm
Gamzekara 3 aylıkken rota virüsü asısı yaptırdık şimdi 4 aylık menenjit ve 2.doz rota virüsü aşısı yaptıracağız