Kızlar bebeğiniz geriye değil o gelişim normali zaten de … Öne doğru yay gibi geriniyor mu elini yumruk yapıp ikinmali kıpkırmızı bir hal alıyor nefessiz kalmış gibi
68 günlüğüz üç kez başımıza geldi
Yarın doktor randevumuz var da ben şimdi 3.gerinmeyi yaşayınca bı tedirgin oldum sizler yasadiniz mi bilmek istedim, bu nedir normal midir vs diye