Merhabalar. Robot süpürge almayı planlıyorum. Bazamın altı 8.1 cm gibi robot süpürge yüksekliği de aynı. Bu şekilde eşit olduğunda baza altına girer mi 🤔 orası aşırı toz topluyor boşa gitsin istemem. Açtıktan sonra iade de edemem. Aynı sorunu yaşayan var mı giriyor mu 🤔 teşekkür ederim