Merhaba bende bebeğime bu şuruptan aldım ama ilk açtığımda çok köpüklüydü bu normal mi bilemedim dışını yıkarken içine deterjan mı kaçırdım diye tedirgin oldum ve vermiyorum bebeğime sizinki de bu şekildemiydi . Ben tadına baktım tadı acımsı dilimi uyuşturdu neredeyse sizinki de aynı mı benim ki mi bozuldu acaba ?