Zodyak canım ayni şey oğlumda degil ama bende oluyor 😁 benim cildim yağlı ve yaz aylarinda göz altımda minik minik yag bezeleri oluyor bi kac tane. Havalar serinleyince geçiyor. Muhtemelen bebeginin cildide yağlidir. Bi zarari yok. Kış geldiğinde geçiyor benimki. Sen hergün nemli bezle bebeginin yüzünü sil. Kışın geçmezse doktora götürürsün 😊