herkese merhabalar.çok sık emzirdiğim ve çok gazlı bir bebeğim olduğu için hep uykusuz hep yorgunum.takviye olarak imom kullandım işe yaramadı.saçlarım zaten neredeyse hiç kalmadı.emzirirken hem süt artışı ve vücuda takviye olarak kullandığınız vitaminler neler acaba