Kızlar dr kontrolümüz vardı bugün menenjit aşısı için düzenleme yaptı 3 aylık olacağız 8 nde. Tam üç aylık oluyor aşılarına başlayacağız benim anlamadığım nimerix ve bexero yazmış 3-5-13 aylarda yapılacak diye şimdi iki aşı aynı anda mı yapılıyor sizler nasıl yaptırdınız