Kızlar merhaba bebeğim 3 aylık sütüm az olduğu için hem mama veriyordum hem emziriyordum başından beri aptamil kullanıyoruz ama neredeyse 1 aydır çok zor yiyor diliyle dışarı atıyo ağzında tutup tükürüyo ne yapmam lazım lütfen yardım edin hangi mamayı kullanmalıyım 😢