Merhabalar şuan şokla yazıyorum. Ve ağlayarak yazıyorum..
kızım 1 yaş 10 günlük biraz önce gebelik testi yaptım ve pozitif çıktı ve çok belirgin. Şok oldum hazır değildim çok karmaşık duygular içerisindeyim. En çok düşündüğümde eşim yurtdışına gidicek kısa bir süre sonra napacağım ben duygularım birbiirne girdi teselli verin 🥲🥲