

Merhaba kızlar. Eşiminde benim de ellerimiz bu şekilde. Ve az da olsa hafif bi acıyor ellerimizin üzeri. Eşim çalıştığı için dermatolojiye yada cildiyeye gidemiyoruz. Nıvea kullandık Arko kullandık sağlık ocağı doktorunun verdiği 2 adet krem kullandık vazelin kullandık. Ama fayda etmiyor. Önceden abdestsiz gezmezdim şimdi ellerim kanamadan inşaAllah namazı bitirebilirim diye düşünüyorum. Lütfen bize etkili güzel bir krem önerebilirmisiniz ???