Beraninannesii evet gerçekten memnun kaldım. Doğduğunda mustela kullanıyordum zaten fakat annemlerde kaldığım dönemde bir gün dalin şampuan ile yıkamıştım, direkt tetiklemişti atopiği. Kafa derisi ve yüzü cidden kötü durumdaydı, kortizonlu krem kullanmak durumunda kalmıştık.
Daha sonra araştırıp stelatopia serisini bulmuştum, doktoruna da danıştıktan sonra kullanmaya başlamıştım ve faydasını görmüştüm.
Size de tavsiye ederim.
Bir de,
Duş sürelerini kısa tutmaya, duştan sonra vücudu kurularken yumuşak havlular seçmeye, duş sonrası vücudu nemlendirmeye özen gösterin. Stelatopia nemlendirici kullanmıştım, gayet memnundum. Emilimi kolay, parfümsüz. Yağ vb ürünler kullanmıyordum cildi nemlendirirken gözeneklerin tıkanmaması adına.