berkinannesi_ Mrym0555 40 dan sonra gittim bi sıkıntı olmadı dikiş yerime ağda sürmedi kuaför yaram taze diye mikrop falan kapmasın dedi
Zeytinnn-gozzz1 Mrym0555 bazı kuaförler en az 2-3 aydan sonra uygun görüp ağda yapıyor ki bencede yaranın iyileşmesi ve herhangi bir mikrop - enfeksiyon ihtimaline karşı yaranın tam iyileşmesi beklenmeli..
Zumra_Fatma Mrym0555 kaçıncı gün değil de doktorum bana 2 3 ay sonra özel bolgene agda yapabilirsin demisti ama ben korkuyorum ya niyeyse
Mrym0555 Zeytinnn-gozzz1 doktor kontrolüm var ayın 8inde ne yapmalıyım nasil gitmeliyim sizce amelyttan sonra 20 günlük oluyorum o gün
Zeytinnn-gozzz1 Mrym0555 doğumdan hemen önce yaptırmıştım ben ağdamı. 1 ay götürmüştü o beni sonra da malesef 2 ay jilet kullanmak zorunda kaldım ama iyi hissetmeye başlayınca tekrar ağdaya başladım tabi.