Merhaba.. bebeğim 15 aylık, doğduğundan beri kaka problemimiz var, anne sütüne ek şuan günde bir kere mama içiyor 120 cc felan. Bu zamana kadar riske atmak istemedim ama acaba mamadan mı diye değiştirmek istiyorum. Aptamil kabız yaptı şu iyi geldi dediğiniz mamalar neler ?