Kızlar tek göğsümü verdiğim için bebeğime 6 ayından sonra mama vermeyi düşünüyorum biberonla acaba 6 ayından sonra bebeğim meme reddi yaşar mı biberonla mama verirsem. Tek göğsümü veriyorum çünkü ne yaptıysam tutmadı bende doymaz korkusu ile 6 ayından sonra mama vermeyi düşünüyorum