Jelibonsmom hiç bir fikrim yok ama bilmiyorum fiziksel bir şeyi yok görünürde normalde kendi halinde ama uykusu geliyor uykuya direniyo oda bir kaç gündür başladı yani normalde yapmazdı. İnanılmaz ağlıyor, kaldırıyorum uykusu olduğu için daha çok ağlıyor uykuya direnç gösteriyor yani . İştah sorunu vs pek yok ama sebepsiz aglamarlar uykuya direnç bence 8. Ay atağı diye düşünüyorum. Çok yordu beni kısa bir zamanda . O öyle ağlayınca bende geriliyorum ister istemez. Şaştım kaldım valla