Henüz ek gıdaya geçmedim ama duyduklarımı ve fikirlerimi belirteyim. Bebek henüz kaşıkla gelenin gıda olduğunu anlamadığı için yemiyor. Yanında siz de yemek yeyin, sizi görsün. Zorla vermeyin. Ağzı kapalı ise ve başka yöne bakıyorsa zorlanmamalı kesinlikle diye duydum.
Hipp dedikleriniz hazır sanıyorum. Evde yapılabilir şeyleri boşuna hazır almayın.
Bu arada yumurtanın sarısı beyazı diye ayırmaya gerek yok diye biliyorum. Güncellenmiş bu bilgi.