Merhaba. Bebegimde 9cu gün göbek bagi düsdü. Şimdi günlük elbise degistirirken kuruluş kan lekesi göruyoruz . Artık 13 günlük oldu bebegim. Bir dr k vitamini iynesi yazdı,Digər dr hic bişey yapmayin dedi. Elbiseden oluyor dedi,normal. Sizde böyük durum oldumu?