Esra321 yasacmalamalo ben odasınınayırdım sürekli kalk giy uyut o kadar yoruldum ki napıcaz böyle bilmiyorum odasına alısmısken tekrwr yanımıza almakta olmaz, acıktığını da düşünmüyorum memeden kessem daha erken diye düşünüyorum bilmiyorum hiç bisey artık