Kızlar sabah 8 30dan oglen 15. 30a kadar calısıyor um evim ıs yerime yakın fakat sanki yeteri kadara ktıvıte yapmıyomusuz gıbı hissediyorum 1 yasında aoglum var eve gidince oglen uykusundan kalmıs oluyor tek uyku 3 saat fılan uyuyor su an eve gittiğimde aksam yemegını yedırıyorum yogurt kefir meyve gıbı seylerı kalıyor yemesi gereken sonra bizim yemek yeme dinlenme asaması derken birde aksam banyosu var tabi uyumadan once tabı oyun alanı var orada zaman gecırıyor babasıyla fılan oynatıyor ama bende istiyorum oynamak kitap okumak fılan boyle seyşer ama yemesi ıcöesı derken uyku saati geliyor tabi hıc oynamıyor degılım her anımız neredeyse oyun ama daha verimli sekile donusturmeknıstıyorum aksamları parka gitmeye de basladımçk bu calısanları durumu ne olacak boyle